Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Επιστολή παραίτησης Διευθυντή: "Θέλω να είμαι διευθυντής σ ένα δημοκρατικό σχολείο και όχι ανθρωποφύλακας σ ένα σχολείο φυλακή".



Του Διευθυντή του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου


Η επιστολή παραίτησης ενός Διευθυντή Σχολείου, για την αξιοπρέπεια….

Η μία μετά την άλλη οι επιστολές παραίτησης ανακοινώνονται από διευθυντές σχολείων, στα πλαίσια μέτρων που προτείνει η ΟΛΜΕ, ώστε να μπολκαριστεί η αξιολόγηση. Παρακάτω δημοσιεύουμε αυτούσια την επιστολή και επισυνάπτουμε και την αίτηση που στάλθηκε από το Διευθυντή του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου και αιρετού ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης Τερζάκη Γεώργιου, προς την κ. Δ/ντρια της Δ/νσης Π.Ε. Ηρακλείου.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ:

Του Διευθυντή του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου

Η ώρα της απόφασης ήρθε ,όπως έρχεται για τον καθένα μας κάποια στιγμή. Πριν από 7 χρόνια περίπου, όταν έκανα αίτηση για διευθυντής είχα πλήρη συνείδηση του θεσμικού μου ρόλου και των ορίων που προέβλεπαν οι νόμοι και οι διατάξεις . Πίστευα όμως ότι ήμουν διευθυντής σε ένα δημοκρατικό σχολείο. Είχα την άποψη ότι ο διευθυντής πρέπει να έχει το ρόλο του εμψυχωτή και συντονιστή του συλλόγου διδασκόντων. Προσπάθησα όχι πάντα με απόλυτη επιτυχία να συνεργάζομαι με τους συναδέλφους μου, με πειθώ και διάλογο, έχοντας πάντα σαν στόχο, μέσα από συναίνεση τη σωστή λειτουργία του σχολείου.

Το σχολείο μου ,όπως και πολλά άλλα αποφάσισε ομόφωνα να μην συγκροτήσει ομάδες εργασίας για την  αυτοαξιολόγηση που είναι ο προθάλαμος της τιμωρητικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού.

Ο υπουργός μου όμως  μου απαντά με το Αποφασίζομεν και διατάσσομεν, και το Εντέλεσθε.

Θέλω να δηλώσω κατηγορηματικά ότι δεν θα αναγκάσω τους συναδέλφους να συγκροτήσουν ομάδες εργασίας. Θέλω να είμαι διευθυντής σ ένα δημοκρατικό σχολείο και όχι ανθρωποφύλακας σ ένα σχολείο φυλακή.

Η μάχη μας ενάντια σε αυτό το νομοσχέδιο που έχει στόχο:

Να καθηλώσει μισθολογικά τους εκπαιδευτικούς αφού συνδέει την αξιολόγηση με το ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο και τις ποσοστώσεις του.
    
Να υποτάξει, να ελέγξει και να χειραγωγήσει τη μαθησιακή διαδικασία, μετατρέποντας την σε ένα σύνολο προκατασκευασμένων, τυποποιημένων και ποσοτικών κριτηρίων.

 Να κατηγοριοποιήσει τα σχολεία και

Να δημιουργήσει μια δεξαμενή διαθεσιμότητας και απολύσεων είναι μέρος του αγώνα μας για ένα άλλο σχολείο αντιαυταρχικό με παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία.

Στη δεδομένη λοιπόν συγκυρία δηλώνω ότι δεν έχω εμπιστοσύνη στη διαχείριση της παραίτησης μου από την ΔΟΕ και μη θέλοντας να γίνω εκτελεστής αυτών των συγκεκριμένων πολιτικών επιλογών καταθέτω την παραίτηση μου και παρακαλώ να γίνει άμεσα αποδεκτή.

                Τερζάκης Γεώργιος Διευθυντής του 4ου Δημ.Σχολ.Ηρακλείου

                                                  Αιρετός ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου