Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Η αυθόρμητη εξομολόγηση μιας συναγωνίστριας μέλους του Ε.ΠΑ.Μ!

της Λίας Καλλέργη

 Γιατί είμαι μέλος του ΕΠΑΜ

Από  την στιγμή της Αγανάκτησης... αποφάσισα ότι κάτι πρέπει να κάνω! Τίποτα δεν θα με πήγαινε πίσω.

Προσπάθησα με όποιο τρόπο βρήκα να ενημερώσω τον κόσμο για όσα συνέβαιναν και μάλιστα μέσα από την ομάδα του ανεξάρτητου εντύπου ΑντιΔρώ! Το οποίο είχε μεγάλη κυκλοφορία από χέρι σε χέρι δωρεάν για τον κόσμο και μόνο μέσα από την χρηματοδότηση τον εθελοντών της ομάδας μας. Η άποψή μας ήταν ότι οι εκλογές ήταν άχρηστες κι ότι η μόνη λύση ήταν να ξεσηκωθεί ο κόσμος! Και ο κόσμος μας διάβαζε, συμφωνούσε αλλά δεν ξεσηκώνονταν...

Μέχρι που φτάσαμε λίγο πριν τις τελευταίες εκλογές (2012) για να συνειδητοποιήσουμε αρκετοί από εμάς ότι όλα όσα υποστηρίζαμε ήταν βουνό για τον κόσμο και ότι έπρεπε να του δοθεί μια διέξοδος μέσα από τον μόνο τρόπο που του είναι εύκολο να εκφραστεί, την εκλογική διαδικασία...

Έτσι αποφάσισα να ενταχθώ στο ΕΠΑΜ.

Έχοντας πρώτα προσπαθήσει πολύ, έχοντας αφιερώσει πολύ χρόνο, αρκετά από τα λίγα χρήματα μου και έχοντας περπατήσει πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη μου για πολλούς μήνες για να συμβάλλω στην δημιουργία του εντύπου ΑντιΔρώ, την πληρωμή και την διανομή του.

Το ΕΠΑΜ μου έδωσε αυτό που δεν είχα πριν αρκετούς συναγωνιστές σε όλοι την χώρα, τρόπο δράσης και στόχους για να παλεύω μαζί τους, ώστε να είμαι ήσυχη με την συνείδησή μου ότι κάνω ότι μπορώ για να έχω την ελπίδα να κερδίσουμε και πάλι την Ελλάδα και την αξιοπρέπειά μας΄ για να έχω δικαίωμα στο όνειρο, για να δω σύντομα μαζί με όλους γύρω μου την ζωή όπως πιστεύω ότι πρέπει να είναι!

Για όλα αυτά το προτείνω σε όλους τους φίλους μου. Γιατί πιστεύω ότι είναι η λύση που ψάχνουμε και που μας την κρύβουν!

Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε όλοι σε όλα! Απαραίτητο είναι να ενωθούμε στην Ελλάδα στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο ενάντια στις πολιτικές που έχουν μετατρέψει τους λαούς σε δούλους και τις χώρες σε προτεκτοράτα...

Ενημερωθείτε για τις θέσεις του ΕΠΑΜ. Ίσως να αντιληφθείτε ότι συμφωνείτε τελικά μαζί μας
Και τότε θα πραγματοποιήσουμε το θαύμα!

Καλή Λευτεριά !!!

Λία Καλλέργη

αυτή ειναι η κεντρική ιστοσελίδα του ΕΠΑΜ

κι εδώ η σελίδα του ΕΠΑΜ στο fb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου