Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Παναγούλης σε Σαμαρά: «Θα σας τρομοκρατήσω όσο μπορώ»


(Φωτογραφία αρχείου) FOSPHOTOS / Panayiotis Tzamaros

«Στα χρόνια της χούντας εσείς είχατε διαβατήριο και σπουδάζατε στην Αμερική και εγώ ήμουν φυλακή»

Με οργή απάντησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Στ. Παναγούλη με αφορμή όσα είπε ο Αντ. Σαμαράς στην ΚΟ της ΝΔ προτρέποντας τους βουλευτές του κόμματος να θυμίζουν στον κόσμο ότι στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ στηρίζουν τρομοκράτες.

«Ο κύριος Πρωθυπουργός και ο ΄΄ιπποκόμος΄΄ του ρίχνουν κάθε μέρα λάσπη στο ΣΥΡΙΖΑ. Ξεδιάντροπα βγήκε χθες ο κ. Σαμαράς και είπε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει τους τρομοκράτες», είπε ο κ. Παναγούλης και συμπλήρωσε: «Έχετε απέναντί σας έναν τρομοκράτη. Ναι, είμαι τρομοκράτης. Και όταν τα δύο τελευταία χρόνια της χούντας ο κ. Σαμαράς σπούδαζε στην Αμερική και πηγαινοερχόταν Χριστούγεννα, Πάσχα και καλοκαίρι στην Ελλάδα, εγώ ήμουν φυλακή. Ναι, εγώ είμαι τρομοκράτης. Ας μας πει ο κ. Σαμαράς όταν ολόκληρος ο ελληνισμός της Αμερικής έκανε διαδηλώσεις, μάζευε υπογραφές, τι έκανε αυτός; Είχε το διαβατήριο και πηγαινοερχόταν στην Ελλάδα». «Ναι, κύριε Σαμαρά, είμαι τρομοκράτης και θα σας τρομοκρατήσω όσο μπορώ. Καθημερινά», κατέληξε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Προανήγγειλε δε ειδικά δικαστήρια για όσους έβαλαν τις υπογραφές τους στα μνημόνια: «Κομψά το είπε ο πρόεδρός μας, ο Αλέξης Τσίπρας πριν από λίγες μέρες, ότι θα λογοδοτήσουν αυτοί που οδήγησαν τον ελληνικό λαό στην εξαθλίωση, στη φτώχεια, στην ανεργία, στις χιλιάδες αυτοκτονίες», σημείωσε ο κ. Παναγούλης και πρόσθεσε: «Εγώ επειδή δεν είμαι τόσο ευγενής όσο είναι ο πρόεδρός μας, ο Αλέξης Τσίπρας, θα σας το πω ωμά: Αυτοί που έβαλαν τις υπογραφές τους στα μνημόνια, στα μεσοπρόθεσμα, αυτοί θα καθίσουν στο σκαμνί του Ειδικού Δικαστηρίου. Τελεία και παύλα. Έληξε! Ο ελληνικός λαός έχει φτάσει στα όριά του». Ενώ απευθυνόμενος προς τους βουλευτές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ τους είπε: «Ποιος από εσάς θα πάει στην επαρχία του, στο χωριό του, στο δήμο του να μιλήσει; Κανένας σας δεν μπορεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου